تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مراسم تودیع و معارفه جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با حضور روسای عقیدتی سیاسی های تابعه، معاونین ، مسئولان و کارکنان این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا ، در این مراسم حجت الاسلام سید علی فقیه رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش  طی سخنانی ضمن تبریک آغاز ماه ذی الحجه  گفت: حادثه منا حادثه ای بسیار تلخ و سنگین بود و هرچند که آل سعود تنگنا و محدودیت هایی سر راه حجاج قرار داده اند اما کعبه رمز اسلام، توحید، خدا پرستی و امنیت عمومی و دائمی مسلمانان است.

ایشان با بیان اینکه خداوند سبحان فرموده اند: هرکس وارد حریم کعبه شود باید امنیت مطلق داشته باشد، افزود:  آل سعود این امنیت را برای حجاج تأمین نکرد.

او در ادامه تصریح کرد: کعبه پرچم اسلام است و عامل اتحاد و برطرف کردن اختلاف نژادی می باشد هرچند در حال حاضر در بیشتر کشورها این موضوع رعایت نمی گردد.

سید علی فقیه به مناسبت ایانم حج به آثار اسلامی در مسجد الحرام اشاره کرد و ارکان کعبه را چهار رکن بیان و خاطر نشان نمود: رکن یمانی، حجرالاسود، شامی و عراقی ارکان چهارگانه کعبه می باشند و بین این ارکان دو رکن حجرالاسود و یمانی مقدس تر می باشند و دارای فضیلت بالاتری هستند و در رکن یمانی یک نسیم بسیار دل انگیز وجود دارد و ملائک در آنجا نشسته اند و اعمال انسانها را ثبت می نمایند.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات  جانشین اسبق اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: امیر سرتیپ دوم محمد مولایی چهره ای خدوم، متشرع و متدین بود  و این امیر بزرگوار در دوران خدمتش به خاطر تدین و تشرعش تعهد خدمتی خویش را به نحو احسنت بجای آورد و کارنامه زرینی از خود بر جای گذاشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان، امیر سرتیپ دوم ستاد قاسمی تمر را به عنوان جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش معرفی کرد و افزود : امیر قاسمی تمر فرمانده ای مقتدر و متعهد است که ان شا الله امید است در این سمت جدید کما فی السابق بدرخشد و توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:39 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 427
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 880
بازدید ماه : 873
بازدید کل : 85078
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->